luni, 12 ianuarie 2009

Un nou inceput

La Multi Ani tuturor, fie ca 2009 sa fie un an pe masura asteptarilor si dorintelor dumneavoastra!

Din punctul de vedere al Bucurestiului, anul a inceput fara prea multe evenimente notabile. Nu s-a anuntat inca data sedintei CGMB din ianuarie, care, probabil, va avea loc peste o saptamana sau doua. Deci, nici ordine de zi nu avem inca, nu ca am fi avut cu alte ocazii..... O veste care ar putea sa intereseze este aceea ca dl. viceprimar Razvan Murgeanu a fost numit Secretar de Stat la ministerul condus de dl. Vasile Blaga. Personal, consider ca dl. Murgeanu este mai mult decat pregatit sa faca fata provocarilor, insa regret faptul ca l-am pierdut ca si coleg in CGMB.

In ceea ce ma priveste, a trecut gustul amar provocat de neintrarea in Parlament desi am castigat colegiul 7, sector 2. M-am reintors la munca de consilier general si de secretar al Comisiei Juridice din CGMB si vreau sa va impartasesc ca m-am reintors in forta, la sedinta de comisie de joia trecuta dezbatand peste 30 de proiecte. Doresc ca, dupa jumatate de an de experienta in CGMB, sa pot, in 2009, sa fiu mai activ si mai implicat in administrarea orasului in care traim.

Ne reluam, deci, activitatea, atat politica, cat si de comunicare pe blog. Va astept!

Niciun comentariu: