vineri, 5 decembrie 2008

Ca la noi, la nimeni

Doamnelor si Domnilor, locuitori ai Colegiului 7, Sector 2 Bucuresti,
Prin votul dumneavoastra de duminica, ati decis ca merit sa fiu deputatul vostru, acordandu-mi un procent de 35,07% din voturile exprimate, ceea ce a facut ca eu sa fiu castigatorul dumneavoastra. Cu toate acestea, datorita jocului redistribuirii, nu eu sunt cel care va ocupa postul de deputat, ci reprezentantul PSD, care (ironia sortii), a luat pozitia a 2a in Colegiul nostru. Aberant sau nu, corect sau nu, aceasta este realitatea si trebuie sa reafirm ceea ce am sustinut cu tarie in campanie: avem legi proaste, facute de oameni manati de interese de grup si nu de interesul general.
In ciuda rezultatului, nu m-am demoralizat. Voi continua sa vin in mijlocul dumneavoastra, sa va ascult si, in masura in vare voi putea, sa va ajut. Numarul de telefon pe care l-am trecut pe cartea de vizita - 0727307150 - ramane valabil pentru dumneavoastra si va rog sa ma sunati daca vreti sa discutati cu mine.
Vreeau sa va multumesc din suflet pentru votul de incredere acordat mie. Desi necunoscut inainte de campanie, dumneavoastra m-ati votat, dand peste cap calculele celor care nu imi dadeau nicio sansa. In ciuda rezultatului, ma simt un invingator pentru ca dumneavoastra ati decis ca eu sa castig lupta electorala. Restul au fost doar masinatiuni politice.
Pe curand.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu siguranta sunteti invingator de facto. Noi, cei care v-am votat, ne-am regasit problemele abordate in proiectele dumneavoastra, iar modul dumneavoastra profesionist de comunicare cu alegatorii ne-a castigat increderea.
De aceea, va multumim pentru disponibilitatea dumneavoastra de a continua sa fiti alaturi de noi, avand convingerea ca sprijinul nostru va contribui candva la o victorie de jure pentru ca dumneavoastra sa ne puteti reprezenta in institutiile administratiei publice. Succes!

BABILONUL IMOBILIAR spunea...

Ce spuneati ca doriti sa intreprindeti in campania electorala...ramane valabil? Ce nevoi aveti in indeplinirea lor, in afara Parlamentului (desi...ati castigat locul 1 in Colegiu, nu ati putut intra in Parlament, datorita tipului non-sens de uninominal aranjat de PNL si Mihai Voicu)...?
Ce activitate aveti post-alegeri? Ramaneti consilier, notar, purtator de cuvant la...?

Bafta, oricum!

Mihai Atanasoaei spunea...

La Multi Ani!

Desigur, ceea ce spuneam ca doresc sa fac in campanie ramane ceea ce doresc sa fac si acum. Doar ca, nefiind "la butoane", va trebui sa incerc sa impun aceste prioritati colegilor mei parlamentari. In plus, imi pastrez postul de notar si consilier in Primaria Capitalei, astfel incat macar proiectele pentru Bucuresti/Sector 2 sa poata deveni posibile.
Va multumesc pentru mesaj si sper sa tinem aproape.
Cele bune.